Sök

Guide: Djupdyk ner i det hetaste ämnet just nu – så har techbolagen konkret byggt in AI i verksamheten

KryGetAcceptverktyg

Kristoffer Stenqvist, Kry, Johanna Eklund, Anyfin, Frida Ahrenby, Getaccept.

Julia Lundin

Julia Lundin

Reporter

För marknadsteamet har AI inneburit samma buzz som när sociala medier kom. Och att inte utvecklas med “det nya” är nästan tjänstefel.

Breakit har varit i kontakt med marknadscheferna på några av Sveriges hetaste techbolag – där AI är av högsta prioritet. Hur använder de tekniken rent konkret? Kan AI:n hjälpa till att spara pengar? Och den stora frågan: blir delar av marknadsteamet överflödiga?

Vi djupdyker in i AI-världen där toppcheferna får berätta i detalj hur de implementerat verktygen – och samtidigt flaggar för problemen.

  • Pris från
  • 349 kr
  • /månad

Få tillgång till all vår journalistik – bli medlem på Breakit!

Genom att fylla i din mejl och klicka på knappen samtycker du till att Breakit sparar din e-postadress. Läs mer här om hur vi hanterar personuppgifter.

Tillgång till alla artiklar

Få det senaste först

Bli en del av vår community

  • Tillgång till alla artiklar
  • Få det senaste först
  • Bli en del av vår community

Läs mer