Sök

AI-bolaget Renable botar e-handlarnas huvudvärk – har gjort hundratals miljoner annonser

RenableAnnonseringAI

Leif Sundström och Fredrik Engdahl, grundare Renable.

Julia Lundin

Julia Lundin

Reporter

Långt innan ChatGPT kom fanns ett Göteborgs-bolag som börjat lösa e-handlarnas problem med hjälp av AI-baserad marknadsföring. Med 30 miljoner kronor i ryggen växlar Renable upp internationellt.

“Vi är ensamma om detta globalt. Det är bara att gasa”, säger vd:n Leif Sundström.

  • Pris från
  • 349 kr
  • /månad

Få tillgång till all vår journalistik – bli medlem på Breakit!

Genom att fylla i din mejl och klicka på knappen samtycker du till att Breakit sparar din e-postadress. Läs mer här om hur vi hanterar personuppgifter.

Tillgång till alla artiklar

Få det senaste först

Bli en del av vår community

  • Tillgång till alla artiklar
  • Få det senaste först
  • Bli en del av vår community

Läs mer