Sök

Case: De står i rampljuset på Linkedin – 5 företagsledare avslöjar strategin för att dra in affärer på plattformen

LinkedinMentimeterSociala medier

Pernilla Nyrensten, Josef Fallesen, Truls Christenson, Alexander Morad och Anna Gullstrand berättar om sina Linkedinstrategier. Foto: Press

Julia Lundin

Julia Lundin

Reporter

De är företagsledare – och superaktiva Linkedinfluencers med tusentals följare. En vill vara kvinnornas entreprenörsröst, en annan jagar etablissemanget och en tredje får kritik från medarbetare för att skriva på tok för mycket. Varför söker de sig till Linkedin? Är det värt tiden och framför allt – säljer det?

✔️ Ledarna: Därför valde vi Linkedin
✔️ De mest virala inläggen
✔️ Bästa tipsen
✔️ Kritiken

Få tillgång till all vår journalistik – bli medlem på Breakit!

Breakit Premium från

299 kr/mån

Alla artiklar, kartläggningar och rapporter

Eller

Lås upp artikeln för

59 kr

Engångsbetalning - snabbt och enkelt

Läs mer