Sök

Estrid och Merch Sweden gör säljsuccé via Tiktok – här är hemligheterna

NakdiDeal of SwedenMarknadsföring

Estrid, Gigawear och Merchsweden om deras Tiktok-strategier.

Julia Lundin

Julia Lundin

Reporter

Giveaways, behind the scenes, komedi, politik och anlitade Tiktok-kreatörer. Bolagen som är bra på att nå engagemang på Tiktok följer vissa mönster. Och att Tiktok är den “lättaste” plattformen att bli viral på borde locka en och annan.

Breakits Julia Lundin har grottat ner sig ordentligt i strategierna bakom, dissikerat videos och hittat nycklarna. Här får du hemligheterna från bland andra Estrid, Merchsweden och Gigawear.

“Se till communityt snarare än sälj på era sociala kanaler”, säger rakhyvelsuppstickaren Estrid, med 560.000 följare på Tiktok.

  • Pris från
  • 349 kr
  • /månad

Få tillgång till all vår journalistik – bli medlem på Breakit!

Genom att fylla i din mejl och klicka på knappen samtycker du till att Breakit sparar din e-postadress. Läs mer här om hur vi hanterar personuppgifter.

Tillgång till alla artiklar

Få det senaste först

Bli en del av vår community

  • Tillgång till alla artiklar
  • Få det senaste först
  • Bli en del av vår community

Läs mer