Sök

Därför är Matilda Djerf queen av Tiktok – så lyckas influencerbolagen förvandla följare till kunder

Indy beautyCaia cosmeticsSociala medier

Wilma Holmqvist, Ida Warg och Matilda Djerf har alla lyckats konvertera kunder från TikTok. Foto: Press/iStock

Julia Lundin

Julia Lundin

Reporter

De är experter på att sälja in rätt saker till sin målgrupp. Men hur vassa är egentligen influencers och deras egna varumärken på årets viktigaste plattform Tiktok? Breakit har i en kartläggning räknat ut engagemangsgraden för några av våra nya makthavare på Tiktok. Och det är inte många som lever upp till den magiska gränsen.

Vi har plockat russinen ur kakan. Du får: siffra för siffra, kurs i engagemangsgrad och influencerstrategierna.

  • Pris från
  • 349 kr
  • /månad

Få tillgång till all vår journalistik – bli medlem på Breakit!

Genom att fylla i din mejl och klicka på knappen samtycker du till att Breakit sparar din e-postadress. Läs mer här om hur vi hanterar personuppgifter.

Tillgång till alla artiklar

Få det senaste först

Bli en del av vår community

  • Tillgång till alla artiklar
  • Få det senaste först
  • Bli en del av vår community

Läs mer