Sök

Hugo Rosas Clean Drink snuddar vid 100 miljoner: “Influencer marketing har blivit för dyrt”

Clean DrinkinfluencersEntreprenör

Sebastian Kvissberg och Hugo Rosas äger Clean Drink.

Julia Lundin

Julia Lundin

Reporter

Clean Drink hade ett tufft fjolår, och har fått justera priserna för att växa.

Nu berättar bröderna Hugo Rosas och Sebastian Kvissberg om resan med Clean Drink – som är med och slåss om toppen på funktionsdryckesmarknaden i Sverige.

“Kostnadskostymen har minskats rejält”, säger influencern och ägaren Hugo Rosas.

  • Pris från
  • 349 kr
  • /månad

Få tillgång till all vår journalistik – bli medlem på Breakit!

Genom att fylla i din mejl och klicka på knappen samtycker du till att Breakit sparar din e-postadress. Läs mer här om hur vi hanterar personuppgifter.

Tillgång till alla artiklar

Få det senaste först

Bli en del av vår community

  • Tillgång till alla artiklar
  • Få det senaste först
  • Bli en del av vår community

Läs mer