Annonssamarbete med Breakit

Så maximerar du genomslaget i sociala medier – och sparar pengar! Vi ger er metoderna, tricksen och fallgroparna

Sociala medierMarknadsföringBreakit Courses

Alexander Morad, Joella Skoogh och Sibbe Silvén är kursledare på Social Media Masterclass.

Klara Sernemyr

Marknadsförare befinner sig i ett hårt konkurrensutsatt segment. Det är tufft att komma på nya idéer, skapa nytt content och att uppdatera alla plattformar som målgrupperna befinner sig på.

Att jobba med marknadsföring betyder att ständigt lära sig senaste teknikerna, plattformarna och begränsningarna – och samtidigt vara listig och ligga steget före konkurrenterna. 

“Jag tror inte jag överdriver när jag säger att jag DAGLIGEN får frågan om hur man blir bättre på sociala medier och specifikt paid ads. Det spelar ingen roll om det är en marknadschef, en kommunikatör, en social media marketer eller en grundare som vill lära sig mer”, säger Alexander Morad, CEO på Bright Mind Agency och kursledare på Social Media Masterclass. 

Den 21 september kör Breakit igång en ny kurs – Social Media Masterclass. Vi har samlat ihop branschens främsta experter, för att du ska bli ännu bättre på ditt jobb! På sex veckor lär du dig allt du behöver veta när det kommer till sociala medier, utifrån både paid och organiskt perspektiv för att få ned kostnaderna samtidigt som du får bättre resultat. 

“Vi vågar säga att vi har stor kunskap om vad som kommer hända de kommande 6-12mån på plattformarna och all denna kunskapen vill vi ge till dig i vår kommande kurs”, säger Sibbe Silvén, CDO på Bright Mind Agency och kursledare på Social Media Masterclass. 

Säkra din plats på kursen nu – begränsat antal platser!

Du kommer bland annat lära dig: 

  • Trender och nyheter du inte får missa
  • Strategin för din organiska närvaro
  • Hur man lyckas organiskt
  • Förbereda dina betalda kampanjer för Black Friday, Jul och mellandagarna
  • Optimera kampanjer för bästa resultat
  • Skapa en plan

Detta är en unik chans att få träffa tre av branschens absolut skarpaste hjärnor inom både paid och organisk marknadsföring. 

“Från mig, Alexander Morad och Sibbe Silvén  kommer du att lära dig om trender, nyheter, organisk marknadsföring, annonsering och hur du kan optimera paid + organic för att maximera omsättning med minskad budget”, säger Joella Skoogh, föreläsare/coach och kursledare på Social Media Masterclass. 

Vill du hänga med på kursen? Boka din plats idag, kursstart 21 september.

 

Läs mer