Sök

Därför satsar de pengar på att höras i poddar: "Det mest intima medieslaget"

TreTrygg-HansaPodd

Åsa Johansson

Åsa Johansson

Reporter

Bolagen som vill annonsera i poddar rusar till ljudformatet i takt med att lyssnarna ökar. Men det finns flera frågetecken som skakar branschen.
Breakit har pratat med två storbolag som valt att hoppa på tåget och satsar på att nå ut till kunder genom poddar.
"Vi har gått all in", säger Simon Post, mediachef på Tre.

  • Pris från
  • 349 kr
  • /månad

Få tillgång till all vår journalistik – bli medlem på Breakit!

Genom att fylla i din mejl och klicka på knappen samtycker du till att Breakit sparar din e-postadress. Läs mer här om hur vi hanterar personuppgifter.

Tillgång till alla artiklar

Få det senaste först

Bli en del av vår community

  • Tillgång till alla artiklar
  • Få det senaste först
  • Bli en del av vår community

Läs mer