Sök

Aller Media vill inte ge sig in i poddkriget – "Kommer att ske en konsolidering"

AllerPodd
Sara Forssberg, chef över Aller medias kommersiella erbjudande mot annonsörer. Foto: Johan Strindberg/Press/Montage

Åsa Johansson

Åsa Johansson

Reporter

Poddmarknaden i Sverige är stekhet.

Men Aller Media har, till skillnad från många andra mediebolag, inga ambitioner om att bli en storspelare inom ljud.

"Min bedömning är att marknaden fortfarande är rätt omogen", säger bolagets Sara Forssberg, till Breakit

  • Pris från
  • 349 kr
  • /månad

Få tillgång till all vår journalistik – bli medlem på Breakit!

Genom att fylla i din mejl och klicka på knappen samtycker du till att Breakit sparar din e-postadress. Läs mer här om hur vi hanterar personuppgifter.

Tillgång till alla artiklar

Få det senaste först

Bli en del av vår community

  • Tillgång till alla artiklar
  • Få det senaste först
  • Bli en del av vår community

Läs mer