Sök

5 års studier av ögonrörelser gav svaret: Därför köper vi vissa prylar på Amazon (och ratar andra)

Amazon

Till höger: Jason McMillion, vd Need Insights med Tobiis eyetracking-glasögon. Foto: Press / Istock

Breakit

Breakit

Den svenske entreprenören Jason McMillion har ägnat 5 år åt att detaljgranska hur vi beter oss när vi shoppar på Amazon.
Genom att följa kundernas ögonrörelser har hans team hittat en rad tidigare okända mönster.
Nu sammanställs resultatet i en färsk betalrapport – som Breakit Premiums läsare får läsa gratis.

  • Pris från
  • 349 kr
  • /månad

Få tillgång till all vår journalistik – bli medlem på Breakit!

Genom att fylla i din mejl och klicka på knappen samtycker du till att Breakit sparar din e-postadress. Läs mer här om hur vi hanterar personuppgifter.

Tillgång till alla artiklar

Få det senaste först

Bli en del av vår community

  • Tillgång till alla artiklar
  • Få det senaste först
  • Bli en del av vår community

Läs mer