Sök

Bambuser tecknar pilotavtal med skönhetsjätte

Bambuser

Towe Boström

Towe Boström

Reporter

”Vi ser en fortsatt stark tillväxt inom skönhetssegmentet", säger Bambusers vd Maryam Ghahremani.

Livevideotjänsten Bambuser fortsätter att landa tunga samarbeten. Nu meddelar bolaget att de tecknat ett pilotavtal med ett ”världsledande socialt skönhetsföretag” rörande live video shopping. Det är oklar vilket företag det handlar om men bolaget uppges marknadsföras i över 60 länder med en omsättning på runt 14 miljarder för 2019.

Dagens Industri rapporterar, med hänvisning till nyhetsbyrån Direkt, att uppgifterna pekar mot Oriflame. 

Pilotavtalet sträcker sig över ett halvår.

”Vi ser en fortsatt stark tillväxt inom skönhetssegmentet och är glada att ytterligare utforska potentialen för Live Video Shopping genom att lägga till ännu en marknadsledare till vår växande kundportfölj” säger Bambusers vd Maryam Ghahremani.

I våras tog Bambuser in 100 miljoner kronor.

Läs mer