Bambuser stärker upp med Margaux Dietz och Daniel Redgert

Bambuser
Bambuser stärker upp med Margaux Dietz och Daniel Redgert

Margaux Dietz och Daniel Redgert Maryam Ghahremani, vd på Bambuser.. Foto: Erik Simander / TT

Towe Boström

Reporter

"Min ambition är att introducera Bambuser för några av världens största företag och influencers", säger Daniel Redgert.

Livevideotjänsten Bambuser har levererat nya samarbeten på löpande band under de senaste månaderna. Bambuser satsar på så kallad live-shopping och har slagit sig samman med varumärken som Nakd och Lyko. I mitten av april tog bolaget in 100 miljoner kronor för att fortsätta sin expansion.

Nu stärker Bambuser upp med nya rådgivare, i form av influencern Margaux Dietz och PR-proffset Daniel Redgert. Det framgår av ett pressmeddelande. 

”Bambuser skalar upp på alla plan för att möta den växande efterfrågan och därför är Margaux och Daniel, som är bäst inom sina respektive fält, ett viktigt tillskott till vår Advisory Board” säger Maryam Ghahremani, vd på Bambuser.

Daniel Redgert säger att han alltid arbetar för att hitta nya vägar för kunder och  influencers att kommunicera.

”Våra samarbeten kring live video shopping har fått ett extremt bra utfall och jag är övertygad om att det är så vi kommer att arbeta framöver. Min ambition är att introducera Bambuser för några av världens största företag och influencers och vi har inlett några riktigt spännande dialoger”,  säger Daniel Redgert. 

Läs fler artiklar
LÄS MER