Boozt har infört ny policy – vill bannlysa kunder som returnerar för mycketBooztAsose-handel02 dec 2019, kl 12:24Boozt vill banlysa kunder som lämnar tillbaka för mycket. Foto: IstockphotoCaroline EnglundReporterE-handelsjätten Boozt vill bannlysa kunder som skickar tillbaka för mycket kläder. Dela på FacebookDela på TwitterDela på LinkedInCaroline EnglundReporterBreakits event & nätverkVisa fler eventLäs vidare med Breakit Premium.Har du redan ett konto?Logga in härPris från349 kr/månadFå tillgång till all vår journalistik – bli medlem på Breakit!Ok, vi kör!Genom att fylla i din mejl och klicka på knappen samtycker du till att Breakit sparar din e-postadress. Läs mer här om hur vi hanterar personuppgifter.Tillgång till alla artiklarFå det senaste förstBli en del av vår communityTillgång till alla artiklarFå det senaste förstBli en del av vår communitycaroline@breakit.seLäs mer