Sök

BREAKITS TAKE

H&M sätter press på branschen – och sig själv

SellpyH&Mretail

H&M:s satsning på Sellpy sätter klimatpress på andra bolag Foto: TT

Caroline Englund

Caroline Englund

Reporter

Satsningen på Sellpy sätter klimatpress på andra bolag i branschen – men också på H&M:s övriga hållbarhetsarbete. Vd:n Karl Johan Persson kan behöva vässa sin retorik i frågan, skriver Breakits Caroline Englund.

  • Pris från
  • 349 kr
  • /månad

Få tillgång till all vår journalistik – bli medlem på Breakit!

Genom att fylla i din mejl och klicka på knappen samtycker du till att Breakit sparar din e-postadress. Läs mer här om hur vi hanterar personuppgifter.

Tillgång till alla artiklar

Få det senaste först

Bli en del av vår community

  • Tillgång till alla artiklar
  • Få det senaste först
  • Bli en del av vår community

Läs mer