Sök

Annonssamarbete med Breakit

Level up – ta annonseringen på Facebook och Instagram till nästa nivå (sista chansen för vår superkurs)

Ingagerfacebookinstagram
Simon Beyer, partner och strategichef på Ingager - kursledare i Breakit Crash Course

Simon Beyer, partner och strategichef på Ingager, håller i denna diplomerade kurs inom marknadsföring på Facebook och Instagram tillsammans med Breakit. Foto: Press

Diana Demin

Diana Demin

Marknadskoordinator

Jobbar du med annonsering på Facebook och Instagram och är taggad på att ta dina kunskaper till nästa nivå? Haka på vår diplomerade kurs tillsammans med experter från Facebookbyrån Ingager. Sista chansen att anmäla sig!

Vårt digitala användande når ständigt nya rekordnivåer – och då krävs anpassning från alla verksamheter. De företag som bäst kan anpassa sig till våra nya förutsättningar är de som kommer klara sig bäst i slutändan. 

2020 har kommit med en hel del förändringar – inte minst för annonsörer och bolag som marknadsför sina produkter och tjänster på olika digitala plattformar. 

Och Facebooks plattformar är några av de viktigaste kanalerna för många marknadsförare idag och därför är det viktigt att ha koll på vad som händer under 2021, och hur marknaden kommer fortsätta påverkas av våra skiftande konsumentbeteenden. 

Tillsammans med Facebookbyrån Ingager och byråns strategichef Simon Beyer, kör Breakit nu en fördjupningskurs inom marknadsföring på Facebook och Instagram med fokus på de allra senaste insikterna och “the new normal”.

Detta är utbildningen för dig som fullt ut vill förstå hur Facebooks olika tjänster bäst används för marknadsföring, samt vill få de allra senaste insikterna som kan sätta er verksamhet i framkant.

Kursen riktar sig till dig som idag redan hanterar och arbetar med Facebook Business Manager och som vill fördjupa din förståelse för olika möjligheter att optimera och utveckla arbetet med marknadsföring på Facebooks olika plattformar.

Under fyra veckor (med ett tillfälle i veckan) kommer du att få grotta ner dig i hur du sätter en strategi kring utvärdering och analysskapar content och annonser, sätter en struktur för automatisering och kundresor – och självklart löpande optimering.

ANMÄLAN: Säkra din plats till kursen här – sista chasen!

Kursen kommer bland annat gå igenom:

  • Analys av nuläge samt möjliga målsättningar för din verksamhet
  • Utvärdering av potential för Facebooks olika tjänster
  • Metodik för att skapa en hållbar strategi
  • Process för att skapa innehåll som skapar resultat
  • Tips och tricks för att stärka kvalitén på ert material
  • Instagram Stories, Reels och flödet – olika strategier för innehåll 
  • Ads Manager – struktur och automatisering
  • Utveckla och förbättra ditt dagliga arbete i Ads Manager
  • Val av målsättning och annonsformat kopplat till kundresan
  • Analys och optimering av rullande kampanjer

Målet är att ge dig kunskaper och verktyg för att lyckas med er marknadsstrategi och optimera er annonsering för att uppnå era uppsatta affärsmål.

Efter avslutad kurs får du ett diplom som intygar att du är utbildad inom marknadsföring på Facebook och Instagram. 

Kursen startar den 7 aprilSista chansen att anmäla sig!

Läs mer