Sök

Så bytte vi kundgrupp och ökade omsättningen med det dubbla

WeldMin startup-storyMina lärdomar

Tom Söderlund och Henric Malmberg. Foto: Press.

Sara Lindmark

Sara Lindmark

Reporter

Weld var från början ett appbyggarverktyg för entreprenörer. Men målgruppen var kostnadskänslig och det var svårt att tjäna ordentligt med pengar på tjänsten. Av en slump fick vi kontakt med en ny kundgrupp, skiftade fokus och affärerna tog ordentlig fart.

  • Pris från
  • 349 kr
  • /månad

Få tillgång till all vår journalistik – bli medlem på Breakit!

Genom att fylla i din mejl och klicka på knappen samtycker du till att Breakit sparar din e-postadress. Läs mer här om hur vi hanterar personuppgifter.

Tillgång till alla artiklar

Få det senaste först

Bli en del av vår community

  • Tillgång till alla artiklar
  • Få det senaste först
  • Bli en del av vår community

Läs mer