Breakit och Berghs blev en succékombo - nu kör vi igen

Breakit - Breakit och Berghs blev en succékombo - nu kör vi igen

F v: Olle Aronsson, Breakit, Johan Svensson, Berghs, Suzan Hourieh, Berghs, Mathias Westphal, Berghs

Breakit

Growth Academy lär dig skapa tillväxt och innovation på startupmanér. Nu är det dags att anmäla sig till vårens kurser.

I höstas lanserade vi Growth Academy - en utbildning som arrangeras av Breakit i samarbete med Berghs. Sveriges största startupsajt och landets tyngsta reklamskola har alltså slagit sina påsar ihop.

Nu kör vi igen! Vårens kurser börjar redan i mars - så det är hög tid att anmäla sig.

"Vi är oerhört glada för den fina respons som satsningen har fått efter bara första omgången och ser fram emot att utveckla formatet i fler riktningar och branscher", säger Suzan Hourieh, affärsutvecklare på Berghs och projektledare för Growth Academy.

Utbildningen består av fyra kurser: Growth Engineering, Rapid Innovation, Strategy & Culture och Digital Growth Tools. Samtliga riktar sig till dig som arbetar med innovation och marknadsföring.

Målet med kurserna är att lära dig hur framgångsrika startups arbetar för att skapa tillväxt - och ge dig verktygen för att lyckas lika bra.

"I den nya kunskapsekonomin är det A och O att man vidareutbildar sin personal. Jag är stolt över att vi på extremt kort tid har lanserat en riktigt vass utbildning, som skapar nytta för deltagarna och deras arbetsgivare", säger Olle Aronsson, medgrundare på Breakit.

Sugen på att gå någon av kurserna? Spana in utbudet här eller mejla till growthacademy@breakit.se Om du anmäler dig redan nu får du 20 procents early bird-rabatt,

Läs fler artiklar
LÄS MER