Sök

4 kurser i marknadsföring att gå hemifrån soffan

BreakitBreakit Crash Course

Kursledarna i höstens Breakit Crash Courses är bland annat Petronella Barvaeus, Erik Modig, Sofia Zetterqvist och Malina Koch.

Breakit

Breakit

Vill du bli proffs på digital marknadsföring, varumärkesbyggande, leadsgenerering och copywriting? Då ska du gå någon av Breakits digitala kurser – direkt från soffan.

Anmäl dig här – platserna är begränsade!

Breakit crash course är Breakits nya kurser för dig som snabbt och enkelt vill bli proffs på ett ämne. Här är fyra kurser inom marknadsföring som har kursstart i höst:

1. Generera fler leads i digitala kanaler – från strategi till resultat

Datum: 25 augusti 2020
Innehåll: Kursledare Malina Koch lär dig att utnyttja digitala kanaler bättre för att generera fler och bättre leads. Genom att förstå vilka konverteringspunkter som är kopplade till varje steg kan du identifiera hur du kan förbättra din konvertering och få fler kvalitetssäkra leads. 
Boka kursen här!

2. Diplomerad growth marketer på 4 veckor (4,9 av 5 i betyg!)

Datum: 8 september-6 oktober 2020
Innehåll: Kursledare Erik Modig lär dig att få en bättre förståelse för psykologin bakom ett köp – och med den nya kunskapen skapa den optimala kundresan. Du får också lära dig att sätta upp en varumärkesstrategi för att driva mer försäljning, hur du kopplar det till en konkret kommunikationsplan och slutligen – hur du sen marknadsför ditt varumärke.
Boka kursen här!

3. Copywriting för webb – lär dig skapa innehåll som säljer

Datum: 11-18 september 2020
Innehåll: Copyproffset Sofia Zetterqvist lär dig att få en djupare förståelse för din kunds behov, skapa en strategi för din copy, undvika de vanligaste misstagen och mycket mer – allt för att hjälpa mottagaren att ta emot ditt budskap på rätt sätt.
Boka kursen här!

4. Stärk ditt B2B-varumärke med rätt strategi

Datum: 14 oktober 2020
Innehåll: Lär dig att positionera ditt B2B-varumärke och skapa en tydlig identitet för det, med kursledare Petronella Barvaeus som är proffs på varumärkesstrategi. Här lär du dig grunderna i ett starkt B2B-varumärke  (inklusive att formulera ett syfte, vision och mission), vikten av emotionella vs. funktionella värden kopplade till ditt varumärke – och att få ihop allt detta till en tydlig strategi.
Boka kursen här!

Du hittar alla kurser på vår kurssida – platserna är begränsade så passa på att boka!

Läs mer