Här är de hårda siffrorna från rapporten:
# Omsättningen steg 33,2 procent till 513 miljoner kronor (385).
# Ebitda-resultat blev -31,1 miljoner kronor (-67,9).
# Rörelseresultatet blev -51,0 miljoner kronor (-84,4).
# Resultatet före skatt var -48,5 miljoner kronor (-90,7).
# Resultatet efter skatt blev -37,6 miljoner kronor (-89,1).
# Antalet betalande abonnenter i snitt var 1 154 800 under första kvartalet. Det är en ökning med 71 400 kunder från kvartalet innan och strax över bolagets prognos på 1 154 000 betalande abonnenter.
För det andra kvartalet spår bolaget att intäkterna blir på 458 miljoner kronor, en årlig ökning motsvarande 43 procent, och antalet betalande abonnenter i snitt uppgår till 1 250 000, upp 41 procent från 2019.
Bolaget upprepar också de långsiktiga målen för abonnenttillväxten och intäktstillväxten. Det innefattar över fyra miljoner abonnenter och nästan fem miljarder kronor i intäkter år 2023.