Sök

Så lockade han världens hetaste företag – utan att lägga massa pengar på reklam

Heme-handel

Petrus Palmér är grundare av Hem.com Foto: Pressbilder

Caroline Englund

Caroline Englund

Reporter

Tiden då det fungerade att tokköpa annonser på Facebook och Google för att bygga ett starkt varumärke är över.
Det menar Petrus Palmér vars Hem.com har techjättar som Facebook, Uber och Snapchat på kundlistan.
Han tror istället på något helt annat.
"Får man 100 hardcorefans så räcker det."

  • Pris från
  • 349 kr
  • /månad

Få tillgång till all vår journalistik – bli medlem på Breakit!

Genom att fylla i din mejl och klicka på knappen samtycker du till att Breakit sparar din e-postadress. Läs mer här om hur vi hanterar personuppgifter.

Tillgång till alla artiklar

Få det senaste först

Bli en del av vår community

  • Tillgång till alla artiklar
  • Få det senaste först
  • Bli en del av vår community

Läs mer